PlayBuddy
September 18, 2024, 09:25:19 PM

This week's Club Pogo challenges!
Phlinx II : Win 18 games this week! [Download Cheat]
Spades HD : Take 150 tricks this week! [Download Cheat]
Monopoly Sudoku : Gain 150,000 Monopoly dollars from filling puzzle cells this week! [Download Cheat]

Main Menu

Happy birthday Prinzessin

Started by blueroses,

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blueroses

Happy birthday my Dear, herzlichen glueckwunsch zu deinem Geburtstag, ich wuensche dir jeden Tag Sonnenschein und ganz ganz viel Gesundheit. Und dass du noch gaaaanz lange bei mir bleibst, du bist einfach die beste  :-* Ich Liebe Dich    <3  <3  <3

Tara


Prinzessin


Tara


SaintHiρρo

Glücklicher Geburtstag Prinzessin. Ich hoffe, dass Sie diesen Tag das am besten genießen, als es der Tag decated zu Ihnen ist. Können Sie viele von Ihren Wünschen werden wahr und ich wünsche nur das am besten!

hades


Prinzessin


wattsmyname


Bree

Glücklicher Geburtstag wünschen Prinzessin und ich Sie viel Glück mit viel Liebe. Genießen Sie Ihren speziellen Tag.

Prinzessin

i am very glad, so many people write's me in german, thats so nice :) tyvm ee2.1.gif

nightperson

Quote from: Bree on March 30, 2006, 11:14:21 AM
Glücklicher Geburtstag wünschen Prinzessin und ich Sie viel Glück mit viel Liebe. Genießen Sie Ihren speziellen Tag.

i hope ypu dont mind dont know german so i will use bree in english happy b-day e5.gif>


Prinzessin

Quote from: nightperson on March 30, 2006, 11:39:52 AM
Quote from: Bree on March 30, 2006, 11:14:21 AM
Glücklicher Geburtstag wünschen Prinzessin und ich Sie viel Glück mit viel Liebe. Genießen Sie Ihren speziellen Tag.

i hope ypu dont mind dont know german so i will use bree in english happy b-day e5.gif>

np I understand english better as I can write. Tyvm  :)



SaintHiρρo

Sie sind sehr willkommen, Prinzessin geheißen. Jetzt erhalten diese wirklich angefangene Partei und trinken alle vom Bier von Homer!


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

 Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:

Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview